If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
http://www.cars.bg/c1529002
Тази? Снимките са скапани, но салона изглежда ок. Също годината май няма нищо общо, от 2008-ма нататък 16в не е ли с брембото отпред?
http://www.cars.bg/c1529002
Тази? Снимките са скапани, но салона изглежда ок. Също годината май няма нищо общо, от 2008-ма нататък 16в не е ли с брембото отпред?
Да, ако е фейслифт трябва да е с брембото отпред, а на тази също управлението на криматроника и кожения салон са от преди фейслифта.
Само че има една подробност, че колите от т.нар. фейслифт, или серия 2 влизат в производство от средата на 2008-ма, 6-ти или 7-ми месец, а тази е с първа регистрация януари 2008, т.е. със сигурност е произведена преди средата на 2008, даже сигурно е изляза от завода края на 2007-ма.
Така че нищо чудно месеца и годината да са съвсем реални
Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015 Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997[Ex]
Да, ако е фейслифт трябва да е с брембото отпред, а на тази също управлението на криматроника и кожения салон са от преди фейслифта.
Само че има една подробност, че колите от т.нар. фейслифт, или серия 2 влизат в производство от средата на 2008-ма, 6-ти или 7-ми месец, а тази е с първа регистрация януари 2008, т.е. със сигурност е произведена преди средата на 2008, даже сигурно е изляза от завода края на 2007-ма.
Така че нищо чудно месеца и годината да са съвсем реални
Дам, не обърнах внимание че уж е януари '08, има логика Мерси за инфото.
Какви са основните разлики между преди' и фейслифт ?
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Аз знам, че и салона е малко по-различен.
Също и ринговете около скоростомера и оборотомера май са по-различни.
А то на тая визия не знам какво да има да и се лифтва. И по-добре че не са я пипали външно Колата и днес изглежда супер актуално въпреки, че е на 11 години вече
1. 3 нови цвята
- Ice white
- Crystal blue
- Grey indigo
2. Нови модели 16 и 17 цолови джанти
3. Нов мултифункционален дисплей
4. Нови контроли на климата
Иначе технически са известни за мен :
- олекотяване на каросериата
- предно предаване за 3.2
- Q2 за всички версии
В последствие следващите години се добавят и новите агрегати 1.75 TBi и 2.0 JTDm.
Общо взето за "фейслифт" трудно може да се говори точно при този модел .. за разлика от 156/147 .. па и GT.
Общо взето е така, + въпросните промени по интериора. 3.2 на предно е голяма рядкост и само малка част от последните 3.2-ки са такива.
Q2 в случая на 159 е "електронен диф" или различни настройки на VDC. Q2, като в 147 и GT не съществува в 159.
Mercedes ML 63 AMG 07'
159 TI 2.4JTDm SW 09'
156 2.0 20V Turbo
VW Phaeton 3.0 TDI 09'
sigpic
Мда, в общи линии това са разликите. Фейслифт, в смисъла на фейслифт реално няма - отвън колата си изглежда същата през целия си жизнен цикъл. Има серия 1 (X3) - до средата на 2008, серия 2 (X9) - средата на 2008 до средата на 2010 и серия 3 (X8 или MY2011) - след средата на 2010.
Колите от серия 2 и серия 3 са с олекотената каросерия (по спомен около 60 КГ), брембо отпред и новите контроли на климатроника.
Интериора - в серия 2 кожените салони имат променени странични опори, а и самото ушиване на тапицерията на седалките е различно.
В серия 2 има и един интериор, който се нарича "спорт пакет" - нещо като евтин ТИ интериор, със същите прибори, волан и скоростен лост, само че с текстилни седалки с един двуцветен алфатекс.
В серия 3 се появяват новите полукожени салони и черните централни конзоли, преди това са само в тия алуминиевите цветове Автомобилите от серия 3 са сравнително малко, щото по това време модела вече е на доизживяване и на тях са монтирани само два двигателя - 1750 ТБИ и 2.0 JTDM, което са дефакто двигателите от Жулиета, която по това време вече е в производство.
Останалите разлики колегите ги споменаха - нови цветове, нови джанти, нови бъзъкни като "E-Q2"-то от G, абе стандартните маркетингови освежавания за всяка нова моделна година. И като се заговорихме за фейслифти, личното ми мнение, че най-важните неща в един фейслифт са нещата, които не се виждат, да не говорим че много често ревизираните компоненти започват да се вграждат в колите още преди да започнат да им слагат новата броня. Така че личния ми съвет е просто да проверявате в еПЕР какви неща са ревизирани и кога или ако сте харесали конкретна кола да чукнете ВИН-а в еПЕР да видите към коя серия спада. Аз лично ако си купувам 159 към днешна дата, бих гледал да е след средата на 2008-ма, вече не са толкова нови че да струват майка си и баща си, а най-малкото са поолекотили и без това тежкия кютюк и са му сложили спирачки, които най-после да могат да го спират. На тва че ше има по-красиви шевове на седалките не бих се радвал толкова, колкото на предните две неща
За олекотяването масово пишат "почти 45 килограма" ... ,което от една страна е добра, ама от друга изобщо. Спестените кила са от каплите, алуминиеви компоненти по окачването и моно-блок спирачни апарати. Да вкараш една кола на диета по този начин е малко малоумно според мен.
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment